Wednesday, October 23, 2013

Tanya Sama Lynnda 02

Anda tanya... Saya jawab

Berikut adalah contoh soalan daripada Kasma yang telah dihantar ke email saya usahawan@draz.my
Kasma ingin tahu tentang produk dan foundation yang bersesuaian untuk kulitnya yang bermasalah.

Masalah Kulit Kasma:
kulit berjerawat
kulit sensitif
Saya memberikan dua pilihan kepada Kasma samada ingin memperbaiki masalah kulitnya atau hanya ingin sorok masalah kulitnya. Bagi saya pilihan terbaik ialah memperbaiki masalah kulit terlebih dahulu sebelum menggunakan sebarang alat solek. Ini adalah kerana, kulit yang cantik akan memberikan hasil solekan yang menawan untuk jangka masa panjang

Semoga perkongsian jawapan saya ini turut dapat membantu anda semua memahami bagi yang mempunyai persoalan yang sama.







No comments:

Post a Comment

Followers